Verzenden & retourneren


Verzenden

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Kleine pakketten worden doorgaans met PostNL of DHL verstuurd. Heb je veel producten in je winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Meestal kiezen we er dan voor om de bestelling met een vrachtwagen te versturen.

Als wij een product in ons eigen magazijn hebben liggen geldt doorgaans de volgende de levertijd:
Voor 15:00 uur besteld = morgen in huis

Wanneer een product op voorraad ligt bij een van onze leveranciers, kan de levertijd hiervan afwijken. Hou in dit geval altijd de levertijd aan die aangegeven wordt op de specifieke productpagina. Daarnaast wordt de leverdatum ook vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat de bestelling voltooid is. Op de dag van de levering krijg je bericht hoe laat de chauffeur die dag voor de deur staat.

Je kan ook in je eigen account terugvinden waneer je bestelling bezorgt wordt. Wanneer je hier inlogt zie je de gewenste leverdatum en een Track & Trace code of tijdsvakindicatie van het bezorgmoment.
Heb je nog geen account maar al wel een bestelling geplaatst? Dan kan je ook achteraf nog een account aanmaken en je bestelling toevoegen aan het account.

Retourneren

Voldoet het product niet aan de verwachtingen of heb je onverhoopt het verkeerde product besteld? Dan heb je als consument tot 14 dagen na levering het recht om je product(en) als retour aan te melden. Het is mogelijk om producten te retourneren en je geld terug te krijgen als je retouraanvraag door ons goedgekeurd is, de producten binnen 14 dagen retour gestuurd zijn en wij deze in goede orde ontvangen, gecontroleerd en verwerkt hebben. Zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het retourrecht.

Vul voordat je jouw producten retourneert het retourformulier in.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen en de kosten hiervan. Zorg ervoor dat breekbare producten altijd veilig verstuurd worden!

LET OP: Voordat je producten retour stuurt, dient dit bevestigd te zijn door Maxifix. Dit is een mail waarmee wordt gezegd dat je retour is geaccepteerd.

Annuleren

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciale bestelartikelen. Indien het een speciaal bestelartikel is, word je hiervan op de hoogte gebracht.

Wijze van retour sturen

Om je bestelling te retourneren, dien je het retourformulier in te vullen. Dan nemen onze toppers contact met je op. Het retouradres wijkt af van ons showroomadres, retouren verstuur je naar: Boterdiep 3, 3077 AW Rotterdam.

Maxifix accepteert uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

  • Het product compleet en indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat is.
  • Het product indien mogelijk ongebruikt / ongemonteerd is.
  • Het artikel binnen 14dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het artikel na goedkeuring retouraanvraag binnen 14 dagen door ons ontvangen is.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen is Maxifix daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retouraanvraag in te vullen. Is het product dat je hebt ontvangen beschadigd? Neem dan contact met ons op.

Hulp nodig?

Onze specialisten staan voor je klaar

Stuur ons een e-mail

[email protected]

Bel ons: +31 (0)85 060 59 25

Bereikbaar tijdens openingstijden

Meerdere verkooppunten

Vraag naar de dichtstbijzijnde verkooppunten